lördag 3 april 2010

*

- veronica är sne, hon dissas. men ja älskar henne ändå (a)

- jag är trött

- jag gjorde en av mina kanske sämsta matcher idag mot husie förlust 5-3.

- vad jag än gör så bli de fel

- jag är sne

- allt är skit

-fotboll är de bästa jag vet

- jag har börjat lyssna på rock och country

-men jag lyssnar fortfarande på mycket Rap och HipHop =)

- Jag ska till Barcelona den 16 maj och se Barcelona - Real Valladolid :D

- Sen åker mina föräldrar tíll shanghai den 20 maj =/

- skolan börjar snart, åååångest..

- varför blir de såhär...?

- jag ser fram emot imn men vet inte varför hahaah..

- detta börjar bli tråkigt känner jag.

- min blogg e sne och tråkig att läsa förmodar jag.

- så jag slutar skriva nu, vi ses..

1 kommentar:

Sandra O. Farzamnia sa...

och vi ska ha as ball när dem är i shanghai! ;D