söndag 2 maj 2010

hmm..

om jag tänker tillbaka på när jag gick i sexan undrar jag om jag verkligen gjorde rätt beslut att börja på vittra i västra hamnen istället för att följa mina klasskamrater från 6a till rönnenskolan. hur hade mitt liv sett ut idag? hur bra kontakt hade jag haft med mina dåvarande klasskompisar jämfört med nu? hade jag haft lika bra vänner som jag har nu? hade jag haft lika roligt på kvällarna som jag har idag? hade jag skrattat lite mycket som jag gör varje dag i skolan?

hade mitt liv sett annorlunda ut? hade jag blivit påverkad av mina vänner på ett annat sätt än vad jag blir nu? hur många hade jag känt ? vilka hade jag hängt med? hade jag softat med grabbarna på lugnet som jag gör idag?

det finns många frågor men så lite svar. borde jag tänka på det eller inte ?
är det värt att tänka på eller inte ?

jag antar att jag aldrig kommer få veta.

MEN VILL BARA ATT ALLA SKA VETA, JAG HAR MINA GRABBAR O MINA GRABBAR HAR MIG, THAT'S IT ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

..man ska aldrig titta bakåt...bara framåt. det finns ett ordspråk, av Elmer Diktonius, som säger: " Att aldrig ångra det man gjort. Men det man icke gjort!"

Sååå...full fart framåt....Carpe Diem!

..och ja, frågar du mig så tycker jag definitivt att du tog rätt beslut...

mickeking sa...

och vem är du :P ?